lunes, 21 de diciembre de 2009

El cas curiós de la ballarina






En quin sentit gira aquesta figura?




Realment pots aconseguir vore ambdós sentits. En principi només trobaràs un sentit lògic però amb un poc d'esforç i mirar atentament, pots vore com la figura gira cap al costat contrari del que vèies abans.

Diuen que segons el sentit en què la veus girar, treballa més un hemisferi que l'altre.
Si és que la veus girar amb el sentit de les agulles del rellotge, diuen que utilitzes la lògica i la realitat, mentre que si la veus a l'invers, és que desenvolupes la imaginació, els sentiments i la fantasia.


Com la veus girar tu?

Salut!

4 comentarios:

Natalia dijo...

Imposible Carlos, llámame escéptica, pero simplemente está programada para cambiar de sentido después de un determinado período de tiempo...

Si no, demuéstrame lo contrario ;)

Un besito babyyy ^^
(Estoy esperando que cuelgues el siguiente vídeo...)

musicarlos91 dijo...

Se me olvidaba!!!
Igual se te queda un poco el cuello torcido, lo siento, no lo pensé en el momento XD

musicarlos91 dijo...

Me has despertado la curiosidad, será que yo soy el crédulo de la pareja, pero me picaba la curiosidad de si habrías desmontado la teoría cerebelosa XD Pero el gif lo he abierto con el Adobe ImageReady y está compuesto por 36 fotogramas que forman una vuelta completa, y éstos se repiten infinítamente, sin giros ni cozsaaas nazsiis

=) y, y, y, y....!

Natalia dijo...

Lo que reconfortantemente confirma mi pasmosa capacidad de manejar mis los hemisferios a mi antojo.

:)